ترانه ی بهاری /اغنیة الربیع

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تو قناری ، در کناری ، تو ترانه یِ بهاری

تو یه عشقِ آسمونی ، بی تو مستم در خماری

به خدا دورت بگردم ، عاشق و دیوونه هستم

شمعم و پروانه ای تو ، توی عشقت خیلی مستم

دوستت دارم عزیزم ، در به در بی تو مریضم

دل به دل نالیده بسیار ، جان و دل به پات بریزم

خوشگل و ناب و قشنگی ، یه گلی از همه رنگی

دلم آرامش ندیده ، در خیالم توی چنگی

( انت وردة کل حیاتی ، انت دنیای اومماتی

انه مجنون ابمحبتچ ، انتِ معبودی اوصلاتی

اتحملت کل الاذیه ، الخاطرچ ضگت المینه

الاهل لامت و الیحبون ، کلهه قالت لی خطیه

و حدی صبحیت ابدیارچ ، اتحرگت من کثرنارچ

ضمدت گلبی ابمحنتچ ، اَتاسفت من خذتی ثارچ )

معنی :

تو گلی در زندگانم ، بوی زیبای جهانم

من به عشقت دل سپردم ، تویی معبود نهانم

به چه آزاری رسوندی ، مرگ در غمها کشوندی

خویش و قومم ناله کرده ، بیگناهم دل پَروندی

ساکنم در کوی دردت ، سوختم از آهِ سردت

زخم بستم قلب نازم ، با  پشیمانی گرمت

جاسم ثعلبی 20/02/1391

                                                                                                   

 





:: برچسب‌ها:
ترانه ی بهاری /اغنیة الربیع ,
:: بازدید از این مطلب : 1820
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی